dinsdag 5 juni 2012

Het nestje van Shabanou en Jack, geboren op 1 juni 2012

Op 1 juni is Shabanou bevallen van twee beeldschone kittens. Op dit moment zit ik naast haar kraammandje en hoor ik allemaal schattige koer- (van mama) en smakgeluidjes (van de kittens). Ik kan momenteel geen echt topic voor dit nestje op mijn website maken maar ik heb de ruimte om hun belevenissen en de foto's te kunnen plaatsen ervoor gevonden. Hier op blogger.com. Vandaar deze blog naast mijn bestaande website (www.Silfescian-cats.nl) nu uit naar Blogspot.

Even voorstellen: papa Jack, niet alleen een viriele dekkater maar ook een zorgzame 'katermoeder'. Op de foto ligt hij met de twee dochtertjes van huisgenootje Tresca gezellig op de bank.





Moeder Shabanou.


De eerste foto's:

                                                           Nog nat van de geboorte.



En toen begon ik me een beetje zorgen te maken. Om escalatie te voorkomen ben ik zondagavond naar de dierenarts gegaan. Ze bleken een beetje verstopt te zijn, een klysma loste dit op en daarna gingen ze groeiende heen. Ik hoef niets anders meer te doen dan te knuffelen, het mandje warm te houden met snugglesafes in de dubbele wand van de kraammand en vooral te genieten (en foto's maken en deze blog maken).

                                                                      Het katertje
                                                        Het poesje. Zij is wat donkerder
Het katertje dronk eerst voornamelijk links maar inmiddels is hij consequent rechts georiƫnteerd.


                                                         Handig die kleurbandjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten