dinsdag 17 juli 2012

17 juli 2012 Nieuwe foto's

Nieuwe foto's! Ook nu het ook weer op mijn website kan, blijf ze hier gewoon ook plaatsen. Hier is de ruimte ook nog eens onbeperkt.
Vandaag heb ik foto's van ze gemaakt toen ze rondom mijn crosstrainer aan het dollen waren. Vanmorgen hebben na het ontbijt ook nog een extraatje van me gehad: hun ontwormingspilletje. Kimo woog 800 gram en Kira 710. Allebei prachtige gewichtjes. Zeker voor Kira het poesje. Poesjes zijn kleiner en Kira heeft gisteren en eergisteren wat gespuugd. Je weet nooit de oorzaak en wanneer een kitten blijft spugen, is ontwormen niet verstandig en al helemaal niet effectief. Voor het geval het door wormpjes kwam, is deze oorzaak tenminste geƫlimineerd.

Deze foto is van een paar dagen geleden. Ik had een nieuwe wandklok gekocht en die doos werd dankbaar in gebruik genomen.

Shabanou en Jewel waren heel leuk maar ook best ruig met elkaar aan het stoeien. De kittens waren er niet van onder de indruk.

Kimo

Kira

Kira

Je kan 'het gevecht' dus ook heel goed volgen vanaf een pedaal van de crosstrainer.

Voor Jewel is het wel heel erg leuk dat ze nu speelmakkertjes aan het stel krijgt.


Zo schattig saampjes op de crosstrainer maar zo jammer dat de flits niet goed stond.

 
Kimo zit hier lief te wezen. Deze en de foto's hieronder dan van vorige week.
Op de 12e vond de ontdekking van het klimpaaltje plaats. Kimo was de eerste. Hier probeert Kira ook om op het plankje te komen.
Met het tentje kan je ook lekker klauteren.
Hier lukt het Kira voor de eerste keer om op het plankje te komen en wordt ze meteen door broerlief onder handen genomen.
En toen konden ze dus weer voor mij poseren.
Kira 'neemt wraak'. Af en toe stortte er dus eentje omlaag. Gelukkig is dit een echt kittenmeubeltje en is de val niet vanaf een al te hoge plek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten